Sosyal medya
yönetimi

Sosyal medya yönetmek sadece bir iki fotoğraf paylaşmak değil ayrıca reklamları koordine etmek, müşteri taleplerini anlamak ve ilgisini çekmek, rakipleri düzenli olarak analiz etmek, hashtag’leri doğru ve etkin kullanmak gibi faktörlerin uyumuyla gerçekleşir.

Sosyal Medya Yönetiminde İçeriklerin Yönetimi

Sosyal medya yönetmek sadece bir iki fotoğraf paylaşmak değil ayrıca reklamları koordine etmek, müşteri taleplerini anlamak ve ilgisini çekmek, rakipleri düzenli olarak analiz etmek, hashtag’leri doğru ve etkin kullanmak gibi faktörlerin uyumuyla gerçekleşir.

Sosyal medya yönetim fiyatı
Sosyal medya rakip analizi
Sosyal medya reklamları
Sosyal medya ajansı
Markalar için sosyal medya
Kurumsal sosyal medya yönetimi
Sosyal medya’da strateji
Yaptığımız Çalışmalar
Kitleye hitap etmek
Dönüşlerinizi değerlendirin
Sosyal medya yönetimi paketleri
Tüm detaylar

Sosyal medya yönetimi fiyat

Sosyal Medya Yönetimi Fiyatları; yapılacak olan postların içeriklerine, sayılarına ve markanın sektörüne göre değişmektedir. Özellikle sosyal medya yönetimi fiyatları belirlenirken; yapılacak paylaşım adedi, yönetilecek reklamlara da bağlı olarak değişmektedir. Fiyatlandırma yapılırken ihtiyaçlar öncesinde belirlenmeli ve yol haritası çizilmelidir. Yönetim fiyatlandırması gereksiz ve fayda sağlamayacak detaylara yer vermeden belirlenmelidir. Sosyal medya için yönetim yapılmadan önce sayfanın konsept tasarımı ve profil tasarımı dikkate alınmalıdır. Biz sosyal medya yönetimi alanında uzman ekibimizle sosyal medya yönetimi hizmetini vermekteyiz.
Sosyal medya rakip analizi

Yukarda da belirttiğimiz gibi rakip analizi izleyeceğimiz yola ışık tutar. Yapılan hataları görebilir ve daha iyisi için planlama yapılabilir. Yapılan iyiler görülebilir ve yine daha iyisi için planlama yapılabilir. Rakiplerinizin sosyal medya yönetimlerini takip ediyorsanız işe doğru kısımdan başlamışsınız demektir. Birde rakip firmaları takip ederek paylaşımlarını inceliyorsanız işte siz gerçekten bu rekabete hazırsınız demektir. Sosyal medya yönetimi yaparken biz de tam olarak böyle yapıyoruz. Rakip firmaların paylaşımlarını inceleyerek onlardan daha çarpıcı gönderiler üretiyoruz. Sayfanıza hareket katıyor “vay be dedirtiyoruz”.

Rakip Analizi

Markayı ve markanın rakiplerini takip ederek durum analizi yapmanız, sürecin ilerleyişinde size yol gösterici olacaktır. İşbirliği yaptıkları markaları, içerik planlamalarını, takipçilerini ve yaptıkları tasarımları analiz etmelisiniz. Hangi mecralarda daha aktif olduklarını, ne sıklıkla paylaşım yaptıklarını ve hangi özelliklerini daha çok öne çıkardıklarını keşfedebilirsiniz.

Uyarı

Rakibi analiz etmek onu taklit etmek olmamalıdır. Tamamen özgün olmalısınız. Tarzınızı konuşturmalı farkınızı ortaya koymalısınız.

swot@2x-736x1024

Sosyal medya reklamları

Sosyal medya reklamlarını doğru planlamak, arama motoru reklamlarından daha uygun fiyata sahip olabilir. Daha çok kitleye ulaşmanızı da sağlayacaktır. İleriyi hedefleyen her markanın ihtiyacıdır. Müşteriye ulaşmanın en etkili yollarından birisidir. Sosyal medya reklamları kullanırken reklamını yapacağınız gönderi kadar sosyal medyanızın genel uyumu da çok önemlidir. Reklamı gören kişi için “neden takip etmeliyim?” yada “neden satın almalıyım” soruları yanıt bulmalıdır.

Çok fazla kitleye ulaşabilirsiniz.
Sosyal medya reklamları ile bilinirliğiniz artar.
Doğru içerik yönetimi sizi ilgi çekici ve takip edilebilir bir marka yapar.
Kitleniz artar size kazanç olarak geri döner.
Yeni ürünlerinizi kitleniz sayesinde daha kolay pazarlayabilirsiniz.
Rakip Analizi : Markayı ve markanın rakiplerini takip ederek durum analizi yapmanız, sürecin ilerleyişinde size yol gösterici olacaktır. İşbirliği yaptıkları markaları, içerik planlamalarını, takipçilerini ve yaptıkları tasarımları analiz etmelisiniz. Hangi mecralarda daha aktif olduklarını, ne sıklıkla paylaşım yaptıklarını ve hangi özelliklerini daha çok öne çıkardıklarını keşfedebilirsiniz.
Hedef Kitle: Hedef kitle belirlemek. Neleri seviyorlar?, ilgilerini nelerin çektiğine karar vermek gerekiyor. Hedef kitleyi birçok yönden analiz etmek ve kitlenin yaş aralığı, cinsiyeti, hobileri ve ilgi alanları, gibi özellikleri bilmek gerekiyor.
İçerik Yönetimi: Yapılacak paylaşımlar amacına uygun, kolay anlaşılır, estetik olarak yapılmalı. Kitlenin ilgisi üzerine paylaşımlar yapılmalıdır.
Reklam Kullanımı: Sosyal medyanıza kitle analizi yapılmış uygun bir reklam kitlesi oluşturmak gereklidir. Verim analizi yapmak ve analizleri düzenli olarak kontrol edilerek reklam vermek gerekir. Böylece daha fazla kitleye daha kısa sürede daha düşük bütçeyle ulaşılmaktadır.
Etkili sosyal medya yönetimi için doğru bütçe belirlenmelidir ve ayrılan bütçe çok verimli bir şekilde kullanılmalıdır. Sosyal medya yönetimi için bütçe ayırırken hesap yönetimi danışmanlık hizmetinde olduğu gibi bütçe belirleme konusunda da profesyonel bir destek alınmalıdır.

Sosyal medya ajansı

Sosyal medya yönetimi farklı faktörlerin doğru kullanılmasıyla mükemmeliyet kazanır. Günümüzde rekabet o kadar fazladır ki bir arama yaparsınız karşınıza onlarca aramanızla ilgili reklam çıkar. Siz olsanız birbirine benzer onlarca reklamdan kaçına tıklarsınız? ya da tıklar mısınız? elinizden gelse belki reklamı gösterme bile demek isteyebilirsiniz. Fakat ilgi çekici bir sosyal medya yönetimiyle kullanıcıya profilinizi incelemeye, takip etmeye teşvik edebilirsiniz.

Markalar İçin Sosyal medyada içerik yönetimi nedir?

Markalar için sosyal medya yönetimi zamanla daha önemli hale geldi. Sosyal medya kullanımının artmasının sonucu olarak kurumsal firmalar ve markalar için profesyonel yapılması gereken zorunlu bir süreç haline geldi. Sosyal medya marka bilinirliğini arttırmak için birebir olduğu bir gerçektir. Mesela rekabetin kaçınılmaz olduğu e-ticaret hacmini arttırmanın harika bir yolu. Günümüzde sosyal medya yönetimi yapılan Youtube, Instagram, Facebook gibi günlük hayatta kullandığınız birçok sosyal medya platformu markaların ihtiyaçlarına göre tercih edilebiliyor. ürün ve hizmetleri tanıtılması, satışı gibi işlemlerin yapıldığı bir kanal haline gelebiliyor. Bu yüzden her işletme etkili sosyal medya yönetimi için belirli bir bütçe ayırılmalıdır. Sosyal medya uygulamaları üzerinde profesyonel reklam politikası uygulandığında etkileşim oranı ciddi derecede artıyor. Ürün ve hizmetlerin tanıtılması ve satışı konusunda reklamlar işletmelere yüksek geri dönüşler sağlıyor. Böylece hem ticaret hacmi büyüyor hem de markanın kar oranları artıyor. Bunun yanında işletmeler sosyal medyayı potansiyel müşterilerden geri bildirim alma konusunda da çok etkilidir. Hedef kitleyi belirleme, müşteri kitlesinin istek ve talebini öğrenme, satış rakamlarını arttırma gibi birçok unsur sosyal medya yönetimiyle mümkündür.

Teklif İste

İşiniz için şimdi teklif alın.